donderdag 17 november 2016

Edwin with Christmas Lantern




Hallo eindelijk weer een berichtje van mij, maar jullie zullen wel gezien hebben dat ik het druk gehad heb met de kaarten verkoop van de Joyce Foundation. Natuurlijk kon ik niet achterblijven met een lantaarntje te maken van Dutch Doobadoo, en dit is hem geworden ik ben super blij met het eindresultaat. Het inkleuren heb ik weer met de Sennelier gedaan.


Ik heb dit lantaarntje gemaakt voor Magnolia, die een paar weken geleden op de KreaDoe was, en ben het daar uiteraard ook wezen brengen, met nog wat spulletjes die jullie binnenkort wel zien op mijn bog of op FB.


De bloemen op de bovenkant zijn gemaakt met DooHickey's en ook de arrenslee, en de kerstboom zijn  DooHickey's.  Met en zonder licht is hij super gezellig, de raampjes heb ik gemaakt van mica, en in de hoekjes heb ik Eiskristal geplakt, de kleine bloemetjes zijn geponst met een ponsje van de Action, en verder heb ik mos en dennenappeltjes verwerkt.

Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie van mijn lantaarntje vinden, bedank voor alle lieve reacties hier en op FB, en graag tot de volgende blogspot.

Liefs Janny 





2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig lantaarntje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk om Edwin met z'n lantaren bij de grote lantaren te plaatsen Janny. Edwin is erg mooi ingekleurd en de afwerking op het dakje van de lantaren is heel mooi.
    Een gezellig geheel om een leuk hoekje mee te creëren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.