zondag 26 januari 2014

Tilda with Bunny Balloon


Goedemorgen vandaag heb ik een zogenaamde paper bag card voor jullie, in goed Nederlands een papieren zak kaart, ik ben een groot bewonderaar van Tiets die zulke prachtige kaarten hier mee maakt. Als basis heb ik 2 papieren boterham zakjes aan elkaar geplakt, de zakjes heb ik gekregen van Jolanda van t'Scraphuis, en lagen hier al een tijdje. Het DP is van Maja en de stansen die ik achter Tilda heb gebruikt zijn van Spellbinders en Go Kreate, het inkleuren heb ik weer met de H2O en Distress gedaan. Het prachtige kant wat aan de onderkant van de kaart zit, heb ik van Emina gekregen uit Bosnie.


En dit is de linkerkant van de binnenkant, het DP is ook weer van Maja, en de stempel die ik hier gebruikt heb is van Marianne Design.


Dit is dan de rechterkant, en hier heb ik de Love Heart, uit de Love Collection 2009, en de Eau de Cologne stempels uit de kit gebruikt. En natuurlijk weer veel DooHickey's; Vintage Tag, Vintage Mistletoe, So Wrapped Lovely, Heart Flower Lace, Peonies, en de Feathers. De Happy Birthday, en de vlinder stans zijn van Noor. Het is een werkje maar ik was toch wel weer blij met het resultaat. 

Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor jullie bezoek aan mijn blog, en natuurlijk voor alle lieve reacties op mijn blog en op FB, ik wens iedereen een hele fijne zondag, het is lekker freubel weer, dus neem het ervan zou ik zeggen.

Natuurlijk vind ik het super als jullie laten weten wat jullie van de kaart vinden, en als je vragen hebt, stel ze gerust,

veel liefs Janny






17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze schattige stempel

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Janny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Wat mooi Janny!!! Wat een werk moet dat geweest zijn, maar dan heb je ook iets prachtig!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg wat is het toch weer prachtig allemaal! Supersss! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan met de zakje Janny, heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart, leuk gemaakt met dat zakje!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk geworden!
    Geweldig papier en een schattige stempel.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gemaakt Janny!
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Janny! Kijk m'n ogen weer uit door al die mooie details! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is weer prachtig jannie

    een papieren zakje is zeker veel werk maar hij is dan ook mooi geworden je kan er veel op kwijt dan deze lieve tilda er bij en alle leuke details het prachtige papier in zachte kleurtjes

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat superleuk om van een simpele papieren zak zoiets moois te toveren....schitterend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer mooi Janny!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Janny in één woord weer een schitterend zakje(staat dat kneukelig hè)!
    Je hebt hem prachtig gepimpt zoals altijd.Wat een schatje weer deze Tilda.Emn alle andere embellies zijn weer mooi verwerkt.

    liefs en een dikke x Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Janny,
    wat is je paper bag card prachtig geworden!! Tilda in mooie kleuren en prachtig papier. Het is wel een werkje maar wel leuk om te doen.
    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende paperbag creatie Janny!! Supervrolijk van kleur en wat is dat DP van Maja Design toch mooi hè?! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow What a Clever idea! Looove your Card and would never have guesed it was the humble bron paper bag! Have a great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.