zaterdag 11 augustus 2012

Coco with Present


Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten,  ik hoop dat jullie heel veel inspiratie van mijn creaties zullen krijgen. Dit lieverdje is uit de nieuwste Little Christmas collectie, en ik heb er weer een tag van gemaakt, het papier is van Magnolia en ook nu heb ik weer de DooHickey's gebruikt, de Hellebores, Romantic Lace, en So Wrapped Lovely, de sterren zijn van Die Namics, de bomen zijn gemaakt met een CreaTables van Marianne Design, en de dennenappels met de takjes heb ik gemaakt met de Tattered Pinecone van Tim Holtz.


De bloemetjes zijn van W.O.C. Coco heb ik ingekleurd met de Distress markers gecombineerd met de H2O, verder heb ik wat kant en glitters hier en daar verwerkt en de pareltjes heb ik gemaakt met een Perlen pen.


Het is weer eens heel iets anders om deze Coco stempel in te kleuren, je ben zo gewend aan de Tilda stempels, maar ik vind het wel weer een lieverdje geworden.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reactie's op mijn vorige Tag, natuurlijk ben ik weer heel erg benieuwd wat jullie van deze tag vinden, en vind ik het heel erg leuk als jullie een reactie achter laten.

Ik wens iedereen een heel fijne zonnige zondag toe,
veel liefs Janny


De materialen om de Tag te maken zijn te koop bij Miekelotte.  




24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Het stempeltje is dan ook erg leuk :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janny,

    wow, wat een beauty weer! Jou kaartjes zijn elke keer weer een feestje om naar te kijken. Prachtig!
    Dank je wel voor de inspiratie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een geweldig kaartje

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief en schattige tag! Prachtige mallen heb je gebruikt! Super details en een schattige afbeelding!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi. Wat en schattig beertje en zo mooi ingekleurd. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende tag Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tag heb je gemaakt met deze schattige stempel. Vind de denneappels ook erg leuk erbij.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Janny,

    Wat een schitterende tag heb je weer gemaakt en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.
    Ik ben helemaal weg van je dennenappels.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer prachtig gedaan Janny! De versiering is ook weer prachtig, de denneappels zijn heel errug leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een schatje Janny
    prachtige details

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Janny, een plaatje. Mooi ook hoe je de boompjes hebt bewerkt.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Janny I love this! What a beautiful creation! Enjoy your week ahead. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Janny wat een schatje je kaart , gezellige kleuren heel mooi , en bedankt voor je reactie op mijn blog , ik zat zeker in een dip ,wat kaarten maken betreft , maar ik ben er weer , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Janny,
    Bedankt voor je bezoekje op mijn blog ik heb al geprobeerd op de rechter muisknop maar daar kan ik hem niet draaien en het is vreemd want eigenlijk staat de kaart op mijn pc gewoon netjes recht zoals ie hoort.
    Ach ja volgende x misschien weer recht .hihihi
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en zo schattig Janny! Mooie technieken die je hebt gebruikt met o.a. de bloemen. Dat ga ik zeker ook eens proberen want ik heb hier weer heel veel inspiratie opgedaan!
    Bedankt daarvoor!
    gr. Riet aka Dutchie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Janny, wat supergaaf weer gemaakt zeg!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the cute little teddybear!

    Nice coloring too

    Greetings from Germany
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Janny,

    Met zo'n tag heb je geen kadootje meer nodig, PRACHTIG.
    Liefs Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er weer schattig uit Janny.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Janny vindt hem weer helemaal super!!!!!

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En deze is ook helemaal geweldig Janny ! Ik moet ook hoognodig met mijn kerstkaarten beginnen !

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.