zaterdag 6 augustus 2011

Baseball Tilda

Eerst wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten, ik ben heel erg blij met jullie.
Deze stoere Tilda heb ik gemaakt voor een stoere man die aankomende week een grote operatie moet ondergaan, met dit kaartje wens ik hem en zijn gezin heel veel sterkte.
De stempel is uit de laatste The winner takes it all collectie en heet zoals ik hierboven al gezet heb Baseball Tilda.


De stempel heb ik weer ingekleurd met Distress Inkt, en wel in de volgende kleuren; Weathered Wood, Chipped Sapphire, Antique Linen, Tattered Rose, Fired Brick, Frayed Burlap, Walnut Stain, en Old Paper.
De swirl en het blaadje is ook van Magnolia en ze heten Heart Swirl, en Bon Voyage Foliage.
Het papier dat ik voor de kaart gebruikt heb is van Maja Design.


De rozen op de kaart heb ik gekregen van Magnolia, en de rest heb ik gekocht, waar weet ik niet meer.
Omdat het een beetje een mannenkaart is heb ik het versieren met de Stickels maar achterwege gelaten.

De stempel, de DooHickeys, en de Inkt kun je kopen bij Miekelotte, vorige week ben ik in hun nieuwe winkel geweest en het ziet er geweldig uit. Ik kwam ogen te kort zo veel mooie spulletjes als Aya daar heeft.
De mooiste stempels en ook schitterend papier van Tim Holtz, wat prachtig matcht met de Inkt.

Ik ben weer heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, ik vind het altijd weer zo leuk om jullie lieve
reacties te lezen.

Ik wens iedereen een hele fijne zondag,
veel liefs Janny

32 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer Janny. Echt weer zo schitterend mooi. Ik ben een grote fan van je hoor.
    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje!!! Wat een leuke stempel zeg!!
    Fijne zondag!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,

    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt! Stoer, maar ook heel erg schattig. Ik wens je nog een heel gezellige zondag!

    Ik wil je nog bedanken voor je lieve reactie op mijn blog.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart Janny. Geweldige stempel en mooi ingekleurd. En wat zijn die roosjes mooi, geweldig.
    Fijn weekend nog en bedankt voor je bezoekjes aan mijn blogje.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janny

    wowwwwwwwww wat is je kaart mooiiii en die tilda wat is ze leuk en je hebt haar zo moo ingekleurd in een woord schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd, toppie hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een supermooie kaart is dit weer, je hebt het echt supermooi ingekleurd ook.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi janny wat leuk dat je even op mijn blog was. Nu kom ik ook even bij jou kijken en wauw wat is dit gaaf zeg! Leuke foto's van je kleindochter met een prachtige boekkaart en ook je kaart met tilda is super leuk. Papier past zo mooi bij het inkleuren.
    Waar haal jij je bloemen vandaan???
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Janny!!!
    great card, love this image from winner takes it all collection....remember me sports days who never ends-d'oh!!!
    great works with the papers

    Alberto

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is het Janny.
    Mooie kleurencombinatie en mooi papier.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janny wat een mooie kaart , de stempels zijn ook zo leuk , echt een opkikker voor diegene die voor de operatie staan, en bedankt dat je even op mijn blog gekeken hebt , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Janny!! Lekker stoer!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Janny

    Wat een prachtig mooi kaartje Janny.
    Zo'n hart onder de riem kan de Man wel gebruiken,en uiteraard ook voor de rest van het gezin.
    Het is echt super mooi gemaakt.
    Een fijne zondag verder.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh Janny, wat gaaf en stoer, ben net een paar dagen terug van vakantie, en wat zie ik nu weer die gave nieuwe collectie van Magnolia op de blogs verschijnen, jij hebt deze in ieder geval super gaaf uitgevoerd.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende stoere kaart janny

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW Janny sooooooOOoooOoOo gorgeous xxx
    Hugs debbie xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super stoere kaart Janny
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Janny, bedankt voor je hele lieve bemoedigende bericht op m'n blog!! Het doet me zo goed!
    Wat een mooie kaart. Dat deze man maar bemoedigd mag zijn en veel sterkte voor hem en het gezin!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love it these new stamps are just fabulous especially for little ones!! Chanelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze nieuwe stempel is ook weer zo schattig!!!
    Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke stempel heb je gebruikt, deze heb ik nog niet eerder gezien, Je hebt hem erg leuk gemaakt en netjes afgewerkt. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke stoere kaart.
    En bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Janny , wat een schitterende kaart is dit geworden !! Prachtige details heb je gebruikt. Ik heb een vraag : Dat witte soort verband-gaas achter het afdrukje....waar koop je dat ?? Vind ik erg leuk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart. Zo zie je maar dat je ook stoere kaarten kan maken, zelfs met bloemen.
    Prachtig!!

    Liefs Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Janny,
    Dit stoere vrouwtje zal ´m vast wel opbeuren!
    Wat een lief kaartje heb je met haar gemaakt.
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hartstikke leuke stoere kaart Jannie. Een bofferd die hem krijgt!

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via via ben ik hier terecht gekomen...
    Schitterende kaartjes en creaties maak je!!! Ik ben volger bij je geworden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful as alway, Janny! Love the image and the papers work so well with it :o)
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A lovely card Janny, so cute.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jannie,

    ewat ziet dit kaartje er lief en stoer tegelijk uit, geweldig!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Janny, ik heb nog een vraagje. Dat schitterende kant of iets dergelijks achter je plaatje, hoe heet dat en waar is het te koop?

    Fijne zaterdag hoor en veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Janny , bedankt voor je reactie over het verbandgaas. Ik ga er naar op zoek. Tot nu toe heb ik alleen nog maar van die moderne gaasjes en rolletjes gevonden. Maar dit is van dat ouderwetse dunne gaas. Ik zal het vinden....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.